تاثیر خودروهای الکتریکی بر قلب بیماران
نوشته شده توسط : سفرآلامو

تاثیر خودروهای الکتریکی بر قلب بیماران

هیوندای

این مطالعه از 26 مرد و 8 زن با سن متوسط 69 سال استفاده کرده است. تمامی این افراد دارای دستگاه شوک قلبی بوده که در موقعیت های مختلف با استفاده از خودروی تسلا مدل S P90D و شارژ با جایگاه 220 ولتی مورد آزمون قرار گرفته‌اند. عملکرد دستگاه شوک قلبی بیماران در خلال این تست‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. تنظیمات این دستگاه‌ها بر روی حساس‌ترین قطعات یدکی هیوندای  نقطه بوده و هیچ پیام الکترومگنتکی یا دیگر مداخلات از سوی خودرو یا جایگاه شارژ مشاهده نشده است.

قطعات هیوندای

در این مطالعه پزشکی از خودرویی ساخت تسلا استفاده شده اما باید مطالعه یاد شده با طیف وسیع‌تری از خودروهای الکتریکی صورت پذیرد. البته گفته لوازم یدکی هیوندای  شده خودروهای تسلا در زمان شارژ نسبت به خودروهای مشابه فعالیت الکتریکی بسیار بیشتری را تولید می‌کنند.

لوازم هیوندای

مطالعه مذکور نشان می‌دهد که خودروهای الکتریکی برای افرادی که دارای بیماری‌های قلبی هستند ایمنی بیشتری دارند اما ما پیشنهاد می‌کنیم درباره خرید جدیدترین محصول تسلا یعنی رودستر بیش از سایر موارد فکر کنید. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت رودستر جدید کمتر از 2 ثانیه بوده که قطعاً می‌تواند برای رانندگانی با بیماری‌های قلبی خطرناک باشد.





:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: